De zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Verhalen - WaarBenJij.nu De zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Verhalen - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Kreta

Door: Rozemarijn en Sophie

Blijf op de hoogte en volg Theseus

25 Februari 1256 | Griekenland, Kreta

Welkom bij mijn tweede verhaal,

De vaart gaat snel, we zijn er al bijna, daar ben in mega blij mee want het is nogal saai, niemand zegt wat tegen mij, de obers mogen niet tegen ons praten, ons alleen maar bedienen. Nu ik dit schrijf zie ik Kreta al, we komen nu echt dichtbij. Morgen komen we eindelijk aan! Maar ik ben volgens mij de enige die blij is, iedereen is droevig, waarom weet ik eigenlijk ook niet. Misschien omdat ze denken dat hen niet kan redden. Maar dat gaat me echt wel lukken! Ik zie een meisje verdrietig kijken en ga erop af en stel haar gerust.
Ik heb namelijk al meerdere bijna onmogelijke reizen overwonnen, zoals die reis richting Athene met veel obstakels. Ik moet weer stoppen met schrijven want de ober komt ons wat lekkers langsbrengen!
Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hi, Ik ben Theseus, Leuk dat je een kijkje op mijn account neemt! Ik heb een spannende reis gemaakt, waarin ik alles heb gedeeld. Ook zijn er leuke foto's bijgevoegd dat je re een goed beeld bij krijgt. Groetjes!

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 94939

Voorgaande reizen:

21 Februari 1256 - 30 November -0001

theseus vs minotaurus

Landen bezocht: