Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Verhalen - WaarBenJij.nu Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Verhalen - WaarBenJij.nu

Het vertrek uit Athene

Door: Rozemarijn Hellemans & Sophie Fokkinga

Blijf op de hoogte en volg Theseus

21 Februari 1256 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal, dit is het begin van een belangrijke reis voor mij! Vandaag moet ik weg uit Athene! Ik heb er alleen geen zin in. Het is namelijk geen leuke reis, want ik wordt samen met 6 andere jongens en 7 meisjes geofferd aan de minotaurus. Dat is een afschuwelijk monster, het is half mens/half stier. Voordat we worden geofferd moeten we eerst een lange reis over zee maken naar het rijk van Minos, Kreta. Daarna worden we het voer voor het beest!
Maar het is mijn taak om de kinderen te helpen. We lopen nu gespannen naar het cruiseschip, ik ben best gespannen en de andere kinderen ook. Ik kijk naar mijn moeder die huivert. Van mijn vader moesten we met zwarte zeilen varen (op het cruiseschip zitten sier zeilen.) Als het goed gaat keren we terug met witte zeilen, ik heb er het volste vertrouwen in! Ik ga de minotaurus vermoorden! Met mijn handige ultra horloge al helemaal.
We varen zo weg.
ik zal jullie op de hoogte houden. Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hi, Ik ben Theseus, Leuk dat je een kijkje op mijn account neemt! Ik heb een spannende reis gemaakt, waarin ik alles heb gedeeld. Ook zijn er leuke foto's bijgevoegd dat je re een goed beeld bij krijgt. Groetjes!

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 94932

Voorgaande reizen:

21 Februari 1256 - 30 November -0001

theseus vs minotaurus

Landen bezocht: